מצא רשימות בחינם

מאכלים פופולארים וערכיהם התזונתיים


גלו מה הערכים התזונתים של האוכל שאתם מכניסים לפה, והעשירו את חווית התזונה והבריאות שלכם


מאכל מינרלים וחומצות שומן ויטמינים חלבון - כאחוז מהצריכה היומית המומלצת למבוגר סיבים תזונתיים - כאחוז מהצריכה היומית המומלצת למבוגר יתרונות נוספים קטגוריה
ערך תזונתי של אבוקדו חי נחושת, אשלגן B5, B9, B6, E, C 0.06 0.4 לאבוקדו יתרונות בריאותיים רבים הוא מונע עלייה ברמות ה"כולסטרול הרע", מעלה את רמות ה"כולסטרול הטוב", מסייע במניעת מחלות לב וכלי דם, אלצהיימר ופרוסטטה. ירקות/פירות חיים
ערך תזונתי של אגוזי מלך לא קלויים ללא מלח אומגה 6, אומגה-3, מנגן, נחושת, מגנזיום, זרחן, אבץ, ברזל, אשלגן, סידן, סלניום B6, B9, B1, B7, B2, B3, B5 0.36 0.31 מכילים כמות גדולה של נוגדי חמצון, חלבון, ויטמינים ומינרלים וסיבים תזונתיים - ללא גלוטן או לקטוז. מביאים להפחתה בסיכון ללקות במחלות לב, בסוגים מסוימים של סרטן, באבני מרה, בסוכרת סוג 2 ובמחלות נוספות. אגוזים וזרעים
ערך תזונתי של אורז מלא מבושל מנגן, סלניום, מגנזיום, זרחן, נחושת, אבץ, ברזל B3, B6, B1, B5 0.1 0.14 מסייע בעיכול וחילוף חומרים תקין. דגנים
ערך תזונתי של אפונה קפואה מבושלת מנגן, נחושת, זרחן, חומצה פולית, מוליבדן, אבץ, מגנזיום, ברזל, אשלגן A, K, B1, C, B9, B3, B6, B2 0.16 0.36 טובה במניעת סרטן המעי, מווסתת רמות סוכר בדם, שומרת על מערכת הלב ומכילה נוגדי חמצון רבים ירקות מבושלים
ערך תזונתי של בטטה מבושלת ללא קליפה מנגן, נחושת, אשלגן, זרחן A, C, B6, E, B1, K, B3, B2, B9 0.09 0.33 מסייעת במניעת מחלות דלקתיות (כמו אסטמה, אוסטיאופורוזיס, ודלקת מפרקים) ולא פחות במצבים כמו טרשת העורקים, סוכרת, מחלות לב וסרטן המעי. מכילה נוגדי חמצון ירקות מבושלים
ערך תזונתי של ברוקולי קפוא מבושל כרום, מנגן, זרחן, נחושת, אשלגן, מגנזיום, אומגה-3 K, C, A, B9, B6, E, B2, B1, B5, B3 0.16 0.3 מכילה חומר אנטי סרטני רב עוצמה, עוזר לניקוי רעלים מן הכבד, מפחית יתר לחץ-דם ומצמצם סיכון לדלקות מסוכנות בשריר הלב ובעורקים. ירקות מבושלים
ערך תזונתי של גזר חי ללא קליפה מוליבדן, אשלגן, מגנזיום, זרחן, נחושת A, B7, K, B6, C, B3, B1, B9 0.02 0.14 מגן מפני מחלות רבות, עשיר בנוגדי חמצון המעכבים התפתחות מוטציות בתאים. ירקות/פירות חיים
ערך תזונתי של גמבה אדומה חיה מוליבדן, אשלגן C, A, B6,B9, E, B3, K, B5, B1 0.03 0.13 מכיל בטא-קרוטן ואלפא-קרוטן התורמים למניעת סרטן. תורם לבריאות מערכת הנשימה והעיניים. ירקות/פירות חיים
ערך תזונתי של דלורית מבושלת נחושת, זרחן, אשלגן, חומצה פולית, מגנזיום A, B3, B6, B7, B1 0.04 ~ מסייעת במניעת מחלות לב, כלי דם וסרטן המעי, מווסתת את רמות הסוכר בדם. מקילה על תופעות אסטמה ודלקת פרקים. ירקות מבושלים
ערך תזונתי של דלעת מבושלת מנגן, אשלגן, נחושת, מגנזיום, אומגה-3, אומגה 6 A, C, B6, K, B9, B2, B3 0.04 0.23 מכילה בטא-קרוטן ואלפא-קרוטן התורמים למניעת סרטן. שומרת על בריאות הלב וכלי הדם, מסייעת להגן על בריאות העיניים, מכילה נוגדי חמצון. ירקות מבושלים
ערך תזונתי של זרעי פשתן אומגה-3, מנגן, מגנזיום, זרחן, נחושת, אומגה-6, סלניום, ברזל, אבץ, סידן, אשלגן B1, B6, B9, B3, B5, B2, K 0.61 1.83 מפוצצים במינרלים ובאומגה-3, מגנים מפני מחלות לב וסרטן, משפיעים לטובה על כולסטרול גבוה בדם ועצירות אגוזים וזרעים
ערך תזונתי של זרעי צ יה אומגה-3, אומגה-6, מנגן, זרחן, סידן, אבץ ~ 0.45 2.25 מסייעים בטיפול בבעייתיות בריאותיות רבות ביניהן : אלרגיות, אנמיה, סרטן יתר לחץ דם, שבץ, הרחבת כלי הדם וכו'. אגוזים וזרעים
ערך תזונתי של חומוס גרגרים מבושלים מוליבדן, מנגן, נחושת, זרחן, ברזל, מגנזיום, אבץ, אשלגן, סלניום, סידן B9, B1, B6, K, B2, B5 0.29 0.5 תורם לבריאות העצם, מומלץ לנשים בהריון, בעל השפעות בריאותיות מיטיבות על הלב, על לחץ הדם, על רמות הסוכר ואפילו על האטת תהליך ההזדקנות. קטניות
ערך תזונתי של חיטה מלאה פסטה מלאה מבושלת קוסקוס מלא מבושל מנגן, סלניום נחושת, זרחן, מגנזיום, ברזל, אבץ B1, B6, B5, B3 0.15 0.25 הסיבים התזונתיים המצויים בדגנים המלאים מסייעים להפחית את רמות הכולסטרול בדם, לשמור על מערכת עיכול בריאה ולהגן עלינו מפני סוגים רבים של מחלת הסרטן. דגנים
ערך תזונתי של כוסמת מבושלת מנגן, מגנזיום, נחושת, זרחן, ברזל, אבץ B3, B6, B9, B5 0.11 0.18 עשירה בחלבון זמין ואיכותי, לכוסמת איזון כמעט מושלם בין שמונה חומצות אמינו החיוניות להתפתחות תאים ורקמות בגוף.מכילה ביו פלבנואיד הנקרא רוטין שעוזר לחזק את מחזור הדם והוורידים. דגנים
ערך תזונתי של כרובית מבושלת אומגה-6, אשלגן, מנגן C, K, B9, B6 0.02 0.06 מסייעת במניעת מחלות ודלקות, מגינה על המערכת החיסונית ועל מערכת העיכול. תורמת להתפתחות מוח העובר בעודו ברחם. ירקות מבושלים
ערך תזונתי של מלפפון חי עם קליפה מוליבדן K 0.02 0.02 תורם לחיזוק רקמות החיבור בגוף, מפחית הסיכון למחלות לב וסרטן, מכיל נוגדי חמצון. ירקות/פירות חיים
ערך תזונתי של עגבניה חיה מוליבדן, נחושת, אשלגן, מנגן C, B7, K, A, B6, B9 0.03 0.07 מכילה ליקופן, פיגמנט היעיל בהגנה מפני סרטן. ירקות/פירות חיים
ערך תזונתי של עדשים ירוקות או שחורות מבושלות מוליבדן,מנגן, ברזל, זרחן, נחושת, אשלגן, מגנזיום, אבץ, סלניום B1, B5, B6, B9 0.36 0.63 מסייעים להורדת הכולסטרול בדם, לשמירה על רמת האינסולין ולהורדת לחץ הדם ובכך מסייעים להורדת הסיכוי ללקות במחלות לב. מטפחות חיידקים ידידותיים במעי. קטניות
ערך תזונתי של קינואה מבושלת מנגן, מגנזיום, זרחן, נחושת, ברזל, אבץ, אשלגן, סלניום B9, B1, B2, B6, E 0.16 0.21 עשירה בחלבון זמין ואיכותי, לקינואה איזון כמעט מושלם בין שמונה חומצות אמינו החיוניות להתפתחות תאים ורקמות בגוף. הקינואה אינה מכילה גלוטן דגנים

1 >> 2  >> הבא >>


 

רשימות מקושרות  רשימות מקושרות



לא נמצאו תוצאות

 

רשימות בקטגוריות דומות 




 

רשימות נוספות מאותו המחבר